KARIÉRA V KONICA MINOLTA

Jsme jedničkou na českém trhu v oblasti tiskových řešení a zaměstnavatelem talentovaných a loajálních zaměstnanců s vizí. Díky tomu již několik let našim zákazníkům dodáváme řešení pro oběh dokumentů (DMS), nástroje pro work-flow a pomáháme klientům s řízením a vytěžováním digitalizovaného obsahu. Své zkušenosti u nás můžete uplatnit také Vy. Staňte se naším kolegou!

Provozní (Plzeň) - částečný úvazek

Na jakou práci se můžete těšit?

  • kompletní zajištění chodu kanceláře naší společnosti v Plzni, to znamená zajištění provozních věcí pro kolegy (převážně obchodníky a servisní techniky), včetně udržování dobré nálady a občasné organizace společné akce nebo večírku
  • práce v systému Navision, hlavně evidence náhradních dílů a správa skladového hospodářství za danou pobočku
  • agenda došlé a odeslané pošty, zpracování přijatých faktur, vedení pokladny
  • objednávky kancelářského materiálu, kávy, péče o kanceláře
  • správa vozového parku - komunikace se servisem, administrativní agenda spojená s provozem aut a případnými pojistnými událostmi
  • denní komunikace se servisními techniky, archivace jejich instalačních protokolů

Jaké zkušenost a dovednosti k tomu potřebujete?

  • vzdělání ekonomicko-obchodního směru - pro Vaši rychlou orientaci v problematice faktur, dobropisů, výdejek, zpracování obchodního případu
  • praxi na pozici obchodní asistentky nebo office manažerky - postačí 1 rok
  • velmi dobrou uživatelskou znalost MS Excel kterou si také otestujeme
  • dobrou úroveň práce s elektronickou poštou, MS Word, případně PowerPoint
  • schopnost rychle se naučit pracovat s informačním systémem
  • pečlivost, protože budete pracovat s čísly a tabulkami
  • týmového ducha, jelikož budete "srdcem" naší plzeňské kanceláře
  • výhodou ŘP sk. B pro usnadnění případných pochůzek

Splňujete tyto předpoklady? Pak se moc těšíme na Váš životopis. Odpovíme všem kandidátům.

Pokud uspějete ve výběrovém řízení, čeká Vás:

  • příjemný a dlouhodobě stabilní tým kolegů v silné společnosti
  • dobré mzdové ohodnocení s možností ovlivnit své bonusy vlastním úsilím
  • pracovní doba na dopolední hodiny - ideálně 7:00 - 11:00 (8:00 - 12:00) hodin
  • po 3 měsících stravenková karta v hodnotě 100 Kč/den
  • 23 dní dovolené a 2 dny zdravotního volna ročně
  • notebook, telefon
  • Multisport karta - i pro rodinné příslušníky
  • firemní akce, možnost vzdělávat se

Pozici obsazujeme jako zástup za mateřskou dovolenou - nevylučujeme v případě spokojené spolupráce možnost prodloužení.
Vhodné pro kolegy na rodičovské dovolené, studenty, apod.

Hledáte něco podobného? Neváhejte a pošlete mi svůj životopis.

Kontakt

Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.
Tereza Maňáková