Kariéra

Naše firemní kultura dává zaměstnancům Konica Minolta prostor k rozvoji jejich přirozené motivace a kreativity. Uvědomujeme si, že naším primárním zdrojem úspěchu jsou loajální a spokojení zaměstnanci, kteří rádi převezmou odpovědnost, chápou nový vývoj jako výzvu a jsou připraveni převzít iniciativu.

Jinými slovy: v Konica Minolta považujeme naše zaměstnance za náš nejcennější kapitál!

ZPĚT NA VÝBĚR

Jsme jedničkou na českém trhu v oblasti tiskových řešení a zaměstnavatelem talentovaných a loajálních zaměstnanců s vizí. Díky tomu již několik let našim zákazníkům dodáváme řešení pro oběh dokumentů (DMS), nástroje pro work-flow a pomáháme klientům s řízením a vytěžováním digitalizovaného obsahu. Své zkušenosti u nás můžete uplatnit také Vy. Staňte se naším kolegou!

Recepční / Provozní kanceláře (Praha)

Na jakou práci se můžete těšit?

  • Rozhodně ne nudnou! Na recepci obchodní společnosti se budete setkávat s našimi obchodními partnery, návštěvami kolegů z jiných zemí i manažery a řediteli ze strany našich zákazníků.
  • Vaším úkolem pak bude zajistit hladký průběh veškerých jednání od uvedení návštěvy do zasedačky přes zajištění občerstvení až po rozloučení
  • Objednávky čehokoliv, co můžeme v kanceláři potřebovat – od propisky a kuchyňky až po balíky papíru
  • Zároveň na Vás budou spoléhat kolegové ze servisu – kterým budete pečovat o zásoby náhradních dílů
  • To vše se neobejde bez přehledné administrativy – povedete tedy veškeré evidence a tabulky, objednávky a faktury, budete spravovat poštu, řešit všemožné situace týkající se prostor kanceláří, apod.
  • Chybět nebude ani komunikace napříč společností – nejvíce pak s kolegy z obchodního oddělení, servisu, HR, ale také financemi nebo oddělením zákaznických služeb

Jak si Vás představujeme?

  • baví Vás komunikace a kontakt s lidmi, administrativa, ale také organizace různých služeb
  • dokážete se i služně dorozumět se zahraničními hosty – emailem nebo slovně
  • chcete pracovat mezi lidmi – a máte s takovou prací zkušenosti alespoň z brigády na recepci, jako asistentka nebo referentka administrativy
  • rozumíte si s počítačem – interní systému Vás naučíme, je ale třeba mít dobrý základ
  • nic Vám neunikne, a to v kanceláři, ani v rámci administrativy, jste na detail orientovaná osobnost
  • řídit a organizovat umíte nejen věci okolo, ale také auto – občas je nutné řešit servisní prohlídky nebo opravy aut. Standardní jsou přejezdy v rámci Prahy.

Co od nás můžete očekávat?

  • opravdu fajn kolektiv – kanceláře v Praze jsou plné obchodníků, servisních techniků, konzultantů, administrativních pracovníků,…
  • na práci nebudete sám/sama, s kolegyní si práci rozdělíte a budete si vzájemně oporou
  • pestrou náplň práce, kdy si vlastní čas organizujete dle priorit samostatně
  • v rámci benefitů se můžete těšit na 23 dní řádné dovolené, po zkušební době 2 sickday a stravenky, motivační systém odměňování, možnost se vzdělávat a dál na sobě pracovat
  • příjemné prostředí kanceláři na Praze 6
  • pracovní doba je osmihodinová, žádné dvanáctky nebo noční Vás u nás nečekají

Bavilo by Vás pracovat pro nadnárodní společnost, být v centru našeho obchodního dění a mít zodpovědnou samostatnou práci?
Pošlete nám svůj životopis, ozvu se určitě všem!

Kontakt

Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.
Šárka Volejníková