Kariéra

Naše firemní kultura dává zaměstnancům Konica Minolta prostor k rozvoji jejich přirozené motivace a kreativity. Uvědomujeme si, že naším primárním zdrojem úspěchu jsou loajální a spokojení zaměstnanci, kteří rádi převezmou odpovědnost, chápou nový vývoj jako výzvu a jsou připraveni převzít iniciativu.

Jinými slovy: v Konica Minolta považujeme naše zaměstnance za náš nejcennější kapitál!

ZPĚT NA VÝBĚR

Jsme jedničkou na českém trhu v oblasti tiskových řešení a zaměstnavatelem talentovaných a loajálních zaměstnanců s vizí. Díky tomu již několik let našim zákazníkům dodáváme řešení pro oběh dokumentů (DMS), nástroje pro work-flow a pomáháme klientům s řízením a vytěžováním digitalizovaného obsahu. Své zkušenosti u nás můžete uplatnit také Vy. Staňte se naším kolegou!

Office Assistant / Administration (Praha)

Na jakou práci se můžete těšit?

  • vedení recepce - komunikace s obchodními partnery, uvádění návštěv, přijatá / odeslaná pošta - osobní i telefonická komunikace v českém i anglickém jazyce
  • kompletní zajištění chodu kanceláře naší společnosti v Praze, to znamená péči o zasedací místnosti a další prostory, objednávání spotřebního materiálu
  • práce v IS Navision, správa skladového hospodářství za danou pobočku (evidence náhradních dílů, apod.)
  • vedení pokladny, agenda došlé a odeslané pošty, office management
  • správa vozového parku - objednávky servisu, administrativní agenda spojená s provozem aut a případnými pojistnými událostmi
  • správa odpadového hospodářství
  • pojistné události, objednávka kanc. potřeb, podpora personálního oddělení, bezpečnost práce... aj. agenda

Jaké zkušenost a dovednosti k tomu potřebujete?

  • vzdělání ekonomicko-obchodního směru preferováno
  • praxi na obdobné pozici (recepční, office manager/ka, provozní, asistentka obchodního oddělení, apod.)
  • velmi dobrou uživatelskou znalost MS Excel - podmínkou, MS Word, případně PowerPoint
  • schopnost rychle se naučit pracovat s informačním systémem (Navision výhodou, nikoli podmínkou)
  • pracovitost a důraz na bezchybně odvedenou práci
  • velmi dobré komunikativní schopnosti, proaktivní přístup k práci, samostatnost, zodpovědnost
  • ŘP sk. B

Splňujete tyto předpoklady? Pak se moc těšíme na Váš životopis. Odpovíme všem kandidátům/tkám.

Pokud uspějete ve výběrovém řízení, nabídneme Vám:

  • zajímavou a pestrou práci, při které poznáte činnosti napříč celou společností
  • 23 dní dovolené
  • po zkušební době 2 dny zdravotního volna ročně
  • k fixní mzdě navíc motivační systém odměňování
  • po zkušební době stravenky v hodnotě 100 Kč/den
  • místo výkonu práce: Praha 6
  • nástup dohodou

Kontakt

Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.
Šárka Nečasová
Žarošická 4395/13
628 00  Brno-Židenice
Česká republika
Telefon: +420 533 315 123