Kariéra

Naše firemní kultura dává zaměstnancům Konica Minolta prostor k rozvoji jejich přirozené motivace a kreativity. Uvědomujeme si, že naším primárním zdrojem úspěchu jsou loajální a spokojení zaměstnanci, kteří rádi převezmou odpovědnost, chápou nový vývoj jako výzvu a jsou připraveni převzít iniciativu.

Jinými slovy: v Konica Minolta považujeme naše zaměstnance za náš nejcennější kapitál!

ZPĚT NA VÝBĚR

Jsme jedničkou na českém trhu v oblasti tiskových řešení a zaměstnavatelem talentovaných a loajálních zaměstnanců s vizí. Díky tomu již několik let našim zákazníkům dodáváme řešení pro oběh dokumentů (DMS), nástroje pro work-flow a pomáháme klientům s řízením a vytěžováním digitalizovaného obsahu. Své zkušenosti u nás můžete uplatnit také Vy. Staňte se naším kolegou!

Referent/ka administrativy (back office)

Jaké činnosti Vás v Konica Minolta čekají?

  • převzetí uzavřeného obchodního případu od obchodníka a zajištění následných kroků
  • telefonická a emailová komunikace se zákazníky - koordinace dodávky a instalace zboží k zákazníkovi
  • interní spolupráce a komunikace s kolegy - především s obchodem, oddělením servisu a logistikou
  • poskytování podpory a konzultací obchodníkům ve věci smluv a fakturace
  • správa a zavádění smluv do informačního systému Navision
  • příprava pravidelné fakturace zákazníkům

Co určitě dělat nebudete?

  • sjednávání schůzek nebo přípravu nabídek
  • aktivní prodej, telemarketing

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku
  • praxi v obchodní administrativě alespoň 1 rok
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office - využijete určitě praxi v Excelu
  • zkušenost s jakýmkoliv informačním systémem - zkušenosti se systémem Navision Vám zajistí náskok před ostatními
  • komunikativnost a příjemné vystupování především pro telefonickou komunikaci
  • zákaznický přístup a ochota pomáhat kolegům s řešením problémů
  • preciznost a smysl pro detail

Nabízíme Vám:

  • zajímavou a pestrou práci, při které poznáte činnosti napříč celou společností
  • 23 dní dovolené
  • po zkušební době 2 dny zdravotního volna ročně
  • k fixní mzdě navíc motivační systém odměňování
  • po zkušební době stravenky v hodnotě 100 Kč/den
  • místo výkonu práce: Brno - Vinohrady
  • nástup dohodou

Zaujala Vás nabízená pozice? Máte potřebné zkušenosti a nadšení?
Pošlete nám Váš strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "ODPOVĚDĚT".
Budeme Vás kontaktovat co nejdříve.

Kontakt

Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.
Šárka Nečasová
Žarošická 4395/13
628 00  Brno-Židenice
Česká republika
Telefon: +420 533 315 123